Besuche unseren Schweizer Shop

0

Uw winkelwagen is leeg

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Kerst Retourbeleid:We bieden een retourbeleid voor 60 dagen voor alle bestellingen die geplaatst zijn tussen 1 november en 15 december 2024. Dit betekent dat je extra tijd hebt om items te retourneren en kun je zonder stress shoppen voor je kerstcadeautjes.

Alle bestellingen vallen onder onze 30-daagse garantie. De artikelen worden terug geaccepteerd met volledige terugbetaling als ze voldoen aan al onze retourvoorwaarden en er een verzoek is ingediend binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket.

Sokken kunnen in de wasmachine, maar niet hoger dan 30°C en mogen nooit in de droger of gestreken worden.

Voor nog meer details over hoe je je Nordic Socks onderhoudt, lees je hier onze instructies..

De levertijd voor EU-bestellingen is 2-5 dagen. Als uw bestelling niet binnen de geschatte levertijd is aangekomen, controleer dan het trackingnummer of neem contact op met ons ondersteuningsteam op: care@nordicsocks.eu.

We verzenden naar alle Europese landen.

Maar, bestellingen naar Duitsland en Oostenrijk moeten echter worden geplaatst op nordicsocks.de en bestellingen naar Zwitserland moeten worden geplaatst op nordicsocks.ch

De meeste bestellingen worden binnen 24 kantooruren verwerkt en verzonden. U ontvangt een e-mail met een verzendbevestiging zodra het trackingnummer beschikbaar is. Let op: als je meerdere artikelen in onze winkel bestelt, komen ze in één pakket. Houd er rekening mee dat pakketten alleen worden verzonden als alle artikelen beschikbaar zijn, dus er kunnen vertragingen optreden.

EU-bestellingen worden verzonden met landspecifieke postdiensten.

Een trackingnummer wordt binnen 24 kantooruren na het plaatsen van uw bestelling per e-mail naar u verzonden. Als u uw trackingnummer niet binnen het onderstaande tijdsbestek heeft ontvangen, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam care@nordicsocks.eu.

We accepteren alle gangbare creditcards, Visa, Mastercard en American Express en PayPal

Onze excuses voor dit ongemak. We helpen u graag meteen verder door een gratis vervangende bestelling aan te bieden.

Helaas is het moeilijk om uw bestelling of het afleveradres te wijzigen als deze eenmaal is geplaatst. We streven ernaar om de beste producten en diensten voor u te leveren, dus ons magazijn verwerkt bestellingen binnen een paar uur na ontvangst. Als een wijziging absoluut noodzakelijk is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op nadat de bestelling is geplaatst, en we zullen ons best doen om te helpen.

Ja, we verwijderen lanoline en andere onzuiverheden van de merinowol om ze te kunnen verven. Door dit te doen halen we ook de ''schaapachtige'' geur weg. Zo zien je sokken er niet alleen kleurrijk uit, maar zijn ze ook comfortabel om te dragen.

Ja, de merinowol waarmee Nordic Socks worden gemaakt zijn en zullen altijd mulesing-vrij blijven. De reden hiervoor is omdat mulesing heel pijnlijk is voor schapen. Dierenwelzijn is iets dat we belangrijk vinden, en ook waarom we vereisen van onze leveranciers dat ze alleen mulesing-vrije wol aanbieden.

Alle productiefaciliteiten van Nordic Socks zijn in Europa, iedere fabriek voldoet aan de hoogste Europese standaard, zoals de OEKO-TEX® certificering. Wij streven naar kwaliteit in iedere stap, zodat elk paar sokken dat je bij ons koopt gemaakt is van premium materialen en je erop kunt vertrouwen dat jij het beste product hebt.

Lees hier meer over onze materialen en certificeringen.

Where are we shipping to?

Purchase from your country’s website.
It’s the fastest way to pamper your feet with comfy socks.

other countries